sâmbătă, 26 noiembrie 2016

Rozariul Reginei Pacii

Sufletul meu preamăreşte pe Domnul... (Magnificat)
Sufletul meu Îl preamăreşte pe Domnul şi spiritul meu tresaltă de bucurie în Dumnezeu, Mântuitorul meu,căci a privit la smerenia slujitoarei sale. Iată, de acum toate popoarele mă vor numi fericită,căci mi-a făcut lucruri mari Cel Atotputernic, şi sfânt e numele Lui.Milostivirea Lui dăinuie din neam în neam peste cei ce se tem de El.A arătat puterea braţului Său, i-a risipit pe cei mândri în cugetul inimii lor,
i-a dat jos de pe tron pe cei puternici şi i-a înălţat pe cei smeriţi; pe cei flămânzi i-a copleşit cu bunătăţi, iar pe cei bogaţi i-a lăsat cu mâinile goale.L-a sprijinit pe Israel, slujitorul Său, amintindu-şi de îndurarea Sa,
după cum a promis părinţilor noştri, lui Abraham şi urmaşilor lui în veci.
Mărire Tatălui şi Fiului şi Sfântului Spirit. Precum era la început, şi acum şi pururea şi în vecii vecilor. Amin.
- Crezul (de 3 ori)
- Tatăl nostru...
- Bucură-te, Maria...(de 3 ori)
- Mărire Tatălui...

Urmează 5 decade care se roagă astfel:
Pe bobitele mari:

1 Tatăl nostru urmat de Rugăciunea la Maica Bunătăţii, Iubirii şi Îndurării :
O, Maica mea, Maică a Bunătăţii, Iubirii şi Îndurării, te iubesc neţărmurit şi mă ofer ţie. Prin bunătatea, iubirea şi îndurarea ta, salvează-mă!
Doresc să fiu al tău. Te iubesc nespus şi doresc ca tu să mă ocroteşti. Din adâncul inimii te rog,
O, Maică a Bunătăţii, dă-mi bunătatea ta, astfel încât cu ea să pot ajunge în cer! Te rog, pentru iubirea ta nemărginită, dă-mi harul de a putea iubi pe fiecare om aşa cum l-ai iubit tu pe Isus Cristos.Te mai rog să-mi dai harul de a putea fi îndurător cu tine, adică să iubesc voinţa ta atunci când este diferită de a mea. Eu mă ofer cu totul ţie şi doresc să fii cu mine la fiecare pas al meu, pentru că tu eşti plină de har. Şi mai doresc să nu uit niciodată harul tău; dar, dacă vreodată îl voi pierde, te rog să mi-l dăruieşti din nou. Amin.

Pe bobitele mici:

Regina Păcii, cu totul ai tăi, prin Maria la Isus! (de 10 ori)
La sfarsitul fiecarei decade: Marire Tatalui si Fiului si Sfantului Spirit…

La sfârşitul rozariului se roagă următoarele invocaţii:
- Sfinte Mihail ocroteşte-ne!
- Sfinte Francisc roagă-te pentru noi!
- Sfinte Toma roagă-te pentru noi!
- Sfinte Anton roagă-te pentru noi!
- Regina Păcii roagă-te pentru noi!
- Regina Păcii şi Mama noastră roagă-te pentru noi!

Mesajul Sfintei Fecioare din 2 iunie 2016
(de la Claudia Maties)
”Dragi copii, ca Mamā a Bisericii, ca Mama voastrā, zâmbesc privindu-vā cum veniti la mine, cum vā adunati în jurul meu, cum mā cāutati.
Venirile mele între voi sunt semn ce aratā cât de mult vā iubeste Cerul. Ele vā aratā calea spre viata vesnicā, spre mântuire.
Apostolii mei, voi care vă străduiți sa aveti inimi curate, si pe Fiul meu în ele, voi sunteti pe drumul cel bun. Voi, care-L cāutati pe Fiul meu, voi cāutati calea cea bunā. El a lāsat multe semne ale iubirii Sale. A lāsat speranta. E usor sā-L gāsiti dacā sunteti gata de jertfā si de pocaintā, dacā aveti rābdare, îndurare si iubire de aproapele.
Multi copii ai mei nu vād si nu aud pentru ca nu vor. Nu acceptā cuvintele si faptele mele. Dar Fiul meu, prin mine, îi cheamā pe toti. Duhul Lui îi lumineazā pe toti copiii mei, în lumina Tatālui ceresc, în comuniunea Cerului cu pāmântul, în iubirea reciprocā, cāci iubirea atrage iubire si face ca faptele sā fie mai importante decât vorbele.
De aceea, apostolii mei, rugati-vā pentru Biserica voastrā, iubiti-o si faceti faptele Iubirii; oricât ar fi de trādatā, de rānitā, ea existā pentru cā provine de la Tatāl ceresc. Rugati-vā pentru pāstorii vostri, ca sā vedeti în ei māretia iubirii Fiului meu. Vā multumesc.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu