sâmbătă, 26 noiembrie 2016

Mesaj de la Isus, Nusfalau (Muntele Sfintei Treimi)

Dacă în timpul dificultăţilor de neînţeles şi neacceptat vă gândiţi la urmările acestora – la Împărăţia Cerului – care vă aşteaptă pe toţi, atunci vă veţi raporta altfel la prigoanele pe care le experimentaţi în lume. În mijlocul prigoanei, atât Eu cât şi cei care Mă urmează, am experimentat două lucruri în acelaşi timp: durerea trupească şi fericirea sufletească. Să nu uitaţi niciodată, fericirea voastră sufletească are un singur duşman: PĂCATUL!!! Dacă acceptaţi şi oferiţi pentru prigonitorii voştri nefericiţi şi posedaţi, suferinţele trupeşti şi sufleteşti, starea în care vă aflaţi, atunci puteţi să-i salvaţi de la ce-i mai rău, de la osândă, iar voi veţi trăi în pace sufletească pe Pământ şi în Rai.
În timpul prigonirii voastre gândiţi-vă la Sfântul Ştefan, diacon martir, pe care l-a durut ura aproapelui, l-a durut când i-au lovit trupul cu pietre, dar totodată a văzut si cum se deschide Cerul şi M-a zărit în gloria Cerului. În situaţiile de neînţeles din viaţa voastră, gândiţi-vă la Sfântul Laurenţiu martirul, care a fost ars de viu pe grătarul de fier încins! În mijlocul durerilor trupeşti – pe care Eu le-am preluat după primele clipe de suferinţă – a avut tăria de a glumi cu călăii săi, spunând: ’iată, pe o parte sunt fript; întoarceţi-mă pe cealaltă!’ Ruşinaţi, duşmanii Sfântului Laurenţiu şi-au spus: ’acest om ne-a învins’! În timpul dificultăţilor gândiţi-vă la cele spuse de Sfântul apostol Paul: ’sunt plin de mângâiere, îmi saltă inima de bucurie în toate necazurile noastre’! După părerea voastră, cum ar fi suportat ’sfinţii martiri’ durerile mari, dacă nu ar fi simtit prezenţa Mea extraordinară şi ajutorul Meu special?
Eu vă spun: nu vă temeţi de cei care ucid trupul, vă iau casele şi vă lasă fără nimic; important este să nu ucidă sufletul vostru prin ura pe care o provoacă! Aceştia nu vă pot lua Raiul şi fericirea vesnică.
Să conştientizaţi din nou că niciunul dintre voi nu primeşte cruce mai mare decât cea pe care o poate duce. Dacă crucea voastră este mare, atunci este mult mai mare harul şi mângâierea mea. Să credeţi că în fiecare situaţie a vieţii voastre, în special pe calea crucii voastre, sunt lângă voi şi în voi ca Simon Cireneul.
Gândiţi-vă că în situaţia voastră actuală trebuie să învăţati să trăiţi permanent în curăţie, fidelitate, în iubire, pace şi să învăţaţi să renunţaţi la voinţa voastră umană pentru Voinţa lui Dumnezeu, aceasta în ochii Noştri este ’martiriu alb’! Şi pentru aceasta, după moartea voastră meritaţi Raiul fără a trece prin Purgator. Nu este un adevărat discipol al Meu cel care pentru Rai se teme să trăiască, să sufere şi să moară, dacă primeşte acest har special prin împrejurările pe care Noi le permitem. Acum, indiferent că sunteţi prigoniţi sau nu de către duşmanii voştri, să aveţi mai mare grijă de mântuirea voastră, de convingerea voastră şi de viaţa voastră veşnică, decât de lumina ochilor voştri, decât de averea voastră trecătoare sau de viaţa voastră!
Vă spun: cel care îşi pierde averea, pierde mult! Cel care îşi pierde viaţa, pierde şi mai mult! Dar cel care îşi pierde credinţa, convingerea şi mântuirea, acela pierde TOTUL!’
Domnul i-a cerut: ’Încrede-te în Inima Mea Îndurătoare!’ Rugăciunea ei scurtă a fost: ’Isuse, mă încred în Tine!’

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu