luni, 19 martie 2018

Sărbătoarea Inimii Preacaste a Sfântului Iosif

   Luna martie este dedicată Sfântului Iosif, iar astăzi 19 martie, este ziua în care îl sărbătorim. În cadrul postărilor publicate astăzi veți găsi întreaga devoțiune către Inima Preacastă a Sfântului Iosif. În partea dreaptă găsiți un buton de download care vă va direcționa pe site-ul files.fm de unde puteți descărca (dând click pe butonul download this file) un document pdf, tip broșură, care conține întreaga devoțiune.

Pe data de 2 Iunie 2010, Sfântul Iosif a cerut ca Miercurea de dinaintea Sărbătorii Inimii Preasfinte a Tatălui Ceresc ( Joia care precedă sărbătoarea Inimii Preasfinte a lui Isus ) să fie dedicată Inimii Sale Preacaste.



   2 Iunie 2010:

   Sfântul Iosif: Dăruiți-i laudă și slavă Tatălui, Fiului și Duhului Sfânt acum și în vecii vecilor. Amin. Dăruiți-le laudă pentru că mi-au permis să vin la voi, să fiu prezent astăzi aici, într-un mod foarte special. Am venit, micuții mei, pentru că am auzit rugăciunile voastre.

   Dumnezeu, în iubirea sa milostivă, v-a dăruit încă un avocat pe drumul mântuirii, iar acesta este Inima Mea Preacastă. Doresc să existe de asemenea o sărbătoare oficială dedicată Inimii Mele Preacaste. Miercurea care precedă Sărbătoarea Inimii Tatălui a acestui an să fie dedicată Inimii Mele Preacaste. În aceea zi, eu vreau să mergeți, să vă împărtășiți și să vă rugați cele 5 mistere de Bucurie, meditând asupra mea, care sunt ascuns în acestea. Eu sunt alături de voi și doresc de asemenea să vă rugați această rugăciune: ( Revelându-și Inima Sa Preacastă, spune: )  



   O Inimă Preacastă a Sfântului Iosif, rănită de nerecunoștința oamenilor, rănită de aceia care nu înțeleg și de cei care nu-l acceptă pe Domnul drept Dumnezeul și Mântuitorul lor, de aceia care te ofensează jignind-o pe Mama Cerească, noi ne rugăm și ne consacrăm Inimii Tale Preacaste, cerând ca pacea și binecuvântarea să fie dăruite lumii. Iar ca reparație pentru păcatele comise împotriva Inimii Tale, noi îți consacrăm această zi de rugăciune. O Inimă Preacastă a Sfântului Iosif, roagă-te pentru noi, și miluiește-ne pe noi păcătoșii, acum și în ceasul morții noastre. Amin
  
   Astăzi v-am revelat Inima Mea Preacastă astfel încât voi să puteți vedea iubirea mea, să puteți înțelege că Iubirea și Milostivirea lui Dumnezeu sunt cele dăruite vouă prin mine ( Aud un înger sau pe cineva care spune: Bucură-te Sfinte Iosife, Sfântul Sfinților! Sfântul Iosif spune: )

   Cu adevărat Eu sunt Sfântul Sfinților, care vă călăuzește spre mireasa mea, Mama Binecuvântată, și către Fiul meu adoptiv, Isus. Eu singur, de asemenea, pot să mijlocesc și să ajut această lume. Rugați-vă, rugați-vă, rugați-vă! Să știți că deși sunt ascuns, eu sunt alături de voi. Iar acum vă dăruiesc binecuvântarea Tatălui Atotputernic, a Fiului, și a Duhului Sfânt, acum și în vecii vecilor. Amin. Mergeți în pacea Inimii Mele Preacaste. Ad Deum. ( Este înconjurat de un nor auriu. Norul auriu este acolo. A dispărut. )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu