luni, 19 martie 2018

Rugăciune către Inima Preacastă a Sfântului Iosif

Luna martie este dedicată Sfântului Iosif, iar astăzi 19 martie, este ziua în care îl sărbătorim. În cadrul postărilor publicate astăzi veți găsi întreaga devoțiune către Inima Preacastă a Sfântului Iosif. În partea dreaptă găsiți un buton de download care vă va direcționa pe site-ul files.fm de unde puteți descărca (dând click pe butonul download this file) un document pdf, tip broșură, care conține întreaga devoțiune.

       O Inimă Preacastă a Sfântului Iosif, care ai fost predestinată de Dumnezeu spre a fi tatăl-adoptiv al Unuia-Născut Fiului Său și soț preacast al Binecuvântatei Fecioare Maria, care la o vârstă atât de fragedă ai primit harul raționamentului și apoi ai făcut în inima ta un legământ pentru a rămâne feciorelnic, Dumnezeu a făcut să se înmulțească în inima ta multe haruri, binecuvântări și virtuți precum caritatea, sărăcia și o compasiune specială pentru muribunzi.

       O Inimă Preacastă a Sfântului Iosif, care cunoști atât de multe din îngrijorările și durerea umanității, roagă-te și ajută-ne în toate durerile și suferințele noastre. Tu care ești cast la inimă și care ai comunicat cu îngerii în vise, fi cu noi în visele și speranțele noastre din această viață.

O Inimă Preacastă a Sfântului Iosif te rog primește această rugăciune pe care o depun în Inima Ta Preacastă ( … ) .

O Inimă Preacastă a Sfântului Iosif, te rog nu respinge rugămintea mea, ci, mijlocește pentru această nevoie a mea, iar prin acest act, fi preacaritabil față de mine.

Tu, care ești groaza diavolilor, te rog protejează-mă de tot răul! Eu îți cer harul unei iubiri mai mari față de Maria, mama mea, și față de Isus, fratele meu și Mântuitorul meu, și să mă protejezi de toate ereziile și minciunile Satanei și ale lumii!

 Iar când lumea mă va întrista și însingura, atunci, o Inimă Preacastă a Sfântului Iosif, protectoarea celor feciorelnici, ascunde-mă în inima ta, și asemeni Fiului lui Dumnezeu, Isus, fi pentru mine un alt tată. O Inimă Preadulce și Castă a Sfântului Iosif, roagă-te pentru mine. Amin.




Toate aceste rugăciuni au fost dăruite de către Sfântul Iosif unui vizionar pe nume Chris Courtis din Maryland, U.S.A.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu