luni, 19 martie 2018

Icoana Inimii Preacaste a Sfântului Iosif


   Luna martie este dedicată Sfântului Iosif, iar astăzi 19 martie, este ziua în care îl sărbătorim. În cadrul postărilor publicate astăzi veți găsi întreaga devoțiune către Inima Preacastă a Sfântului Iosif. În partea dreaptă găsiți un buton de download care vă va direcționa pe site-ul files.fm de unde puteți descărca (dând click pe butonul download this file) un document pdf, tip broșură, care conține întreaga devoțiune.


   2 Septembrie 2008:

   Sfântul Iosif: Am ajuns la acest punct deoarece ( zâmbește ), deoarece doresc realizarea unei picturi a Inimii Mele Preacaste, astfel încât toți să poată veni în fața imaginii Inimii Mele Preacaste și să obțină haruri abundente și îndurare. Doresc realizarea acesteia pentru ca ea să poată întrețină devoțiunea Inimii Mele Preacaste. Aceasta este cererea mea și vă rog să fie îndeplinită cât mai repede cu putință, pentru ca această devoțiune să ajungă cât mai repede la alte suflete care au nevoie de protecția mea, de harul meu și de iubirea mea.

    2 octombrie 2008:

   Sfântul Iosif: De asemenea, micuții mei, am venit pentru că doresc să vă dăruiesc cele 5 promisiuni acordate icoanei Inimii Mele Preacaste. Aceste promisiuni sunt dăruite icoanei și sunt în amintirea Devoțiunii Primelor 5 Miercuri ale lunii. Iată promisiunile :

1. Le voi dărui sufletelor, prin această pictură a mea, puritate - puritatea inimii

2. Promit să fiu protectorul lor și să îi apăr împotriva tuturor atacurilor celui rău

3. Promit să dăruiesc capului familiei, care este tatăl, harul unei discipline iubitoare pentru copiii săi

4. Voi dărui o mai mare iubire către Binecuvântata Fecioară Maria. Cei care se roagă înaintea imaginii mele vor avea o dorință arzătoare de a-și iubi mama, înspre care și eu doresc să vă călăuzesc.

5. Promit să dăruiesc o caritate abundentă celor care se roagă înaintea imaginii Inimii Mele Preacaste. Caritatea pe care v-o dăruiesc este caritatea pentru voi în nevoile voastre, iar în schimb eu doresc să fiți caritabili cu cei care au nevoie de ajutorul vostru.

   Acestea sunt cele 5 promisiuni pe care Eu vi le voi acorda de fiecare dată când vă rugați înaintea imaginii Inimii Mele Preacaste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu