luni, 19 martie 2018

Alte rugăciuni către Sfântul Iosif


 Luna martie este dedicată Sfântului Iosif, iar astăzi 19 martie, este ziua în care îl sărbătorim. În cadrul postărilor publicate astăzi veți găsi întreaga devoțiune către Inima Preacastă a Sfântului Iosif. În partea dreaptă găsiți un buton de download care vă va direcționa pe site-ul files.fm de unde puteți descărca (dând click pe butonul download this file) un document pdf, tip broșură, care conține întreaga devoțiune.



   Bucură-te Sfinte Iosife:

   Bucură-te Iosife, Fiul lui David, cel drept și cast, înțelepciunea este cu tine! Binecuvântat ești tu între bărbați, și binecuvântat este Isus, rodul Mariei, soția ta credincioasă. Sfinte Iosife, vrednic tată-adoptiv și păzitor al lui Isus Cristos și al Sfintei Biserici, roagă-te pentru noi păcătoșii, și obține-ne Înțelepciunea Divină de la Dumnezeu, acum și-n ceasul morții noastre. Amin

  (Revelație privată către Edson Glauber)

  Sfântul Iosif: Împrăștie această rugăciune în întreaga lume. Dumnezeu dorește ca prin ea numele meu să fie mai mult cunoscut și iubit. De asemenea El dorește să dăruiască multe haruri prin ea celor care mă vor onora astfel. Celor care se vor ruga această rugăciune le vor fi dăruite multe haruri din Cer. Prin ea, eu voi fi invocat adeseori de întreaga lume și voi  putea, prin inima mea iubită și cinstită, să dăruiesc multe haruri păcătoșilor care au nevoie de ajutorul Dumnezeiesc. Este important ca această rugăciune să fie cunoscută tuturor. Să ajungă peste tot, astfel încât toți oamenii să se poată bucura de bunătatea lui Dumnezeu, prin ea. Aceasta este Voința Lui Sfântă  pe care v-o revelez acum. ( 29 Martie 2002)

   Rugăciune de consacrare către Cele 3 Inimi Preasfinte:

   Inimă Preasfântă a lui Isus, Inimă Neprihănită a Fecioarei Maria și Inimă Castă a Sfântului Iosif, vă consacru în această zi mintea mea (semnul crucii) , cuvintele mele ( semnul crucii) , corpul meu (semnul crucii) , inima mea (semnul crucii)  și sufletul (semnul crucii), astfel încât voința voastră să fie înfăptuită prin mine în această zi. Amin

   Faceți semnul crucii pe părțile corpului indicate.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu