miercuri, 21 decembrie 2016

Mesaje despre nasterea lui Isus ( Maria Divinei Milostiviri)

Fecioara Maria: Ziua în care am adus lumii un Mântuitor a schimbat destinul omenirii
Luni, 24 decembrie 2012, 18:00

Copila mea, ziua in care am adus lumii un Mantuitor a schimbat destinul omenirii.

Am iubit acest prunc cu iubirea oricarei mame, insa a fost un har in plus ce mi-a fost daruit mie de catre Tatal Meu. Acela a fost harul ocrotirii. Mi-am ocrotit Fiul de la inceput, intr-un fel diferit. Stiam ca El era fagaduitul Mesia si, ca atare, mi se daduse o raspundere cat se poate de deosebita, chiar daca eu nu aveam idee de magnitudinea pe care o comporta o astfel de responsabilitate.

Nu mi-a fost dat sa inteleg la inceput, ca Fiul Meu, Mantuitorul, trimis de Dumnezeu sa izbaveasca semintia omeneasca de focurile Iadului, va fi omorat. Aceasta parte a misiunii mele a venit aidoma unui soc ingrozitor iar durerea mea nu poate fi descrisa, intr-atat de intensa a fost.

Am suferit prin Fiul meu, in El si cu El. Chiar si astazi, Ii simt durerea si mahnirea fata de necredinta in existenta Sa din lumea de azi. Ca Mama a Mantuirii, raspunderea mea este sa il sustin pe Fiul meu in planul Lui de salvare a sufletelor.



Fecioara Maria: "Am trăit aceeaşi suferinţă"
8  Decembrie, 2011 Joi  09:10 pm

Copilul Meu, când l-am născut pe Isus Christos Mântuitorul omenirii am fost ca orice mamă. Dragostea Mea pentru acest copil era aşa de copleşitoare incat am vărsat lacrimi de bucurie  când i-am văzut pentru prima oară chipul sau frumos. Încă n-am ştiut că rolul pe care-l aveam nu va fi uşor şi nu am înţeles la vremea respectivă cât de grea va fi această călătorie.

Când m-am uitat la faţa iubitului Meu copil, nimic nu mai conta, doar dorinţa Mea de al apăra în orice moment cu orice preţ.

Inima mea era unită cu cea a Filui Meu ca şi astăzi. Aceeaşi inimă a suferit în uniune cu El în fiecare clipă a vieţii mele de pe Pământ.

Fiecare bucurie pe care El o simţea şi Eu o puteam simţii. Surâsul Lui îmi aducea zâmbetul pe  faţă; tristeţea lui Mă îndurera profund.

Tortura Lui din timpul răstignirii am simţit-o în fiecare os al trupului Meu. Fiecare cui ce i-a străpuns carnea şi Mie mi-a străpuns-o. Fiecare lovitură şi şoc primit de la persecutorii Lui le-am simţit si Eu.

Am trăit aceeaşi suferinţă deşi nu am fost prezentă la tortura Lui care a fost tăinuită pentru Mine şi discipolii Sai.

Astazi, sufăr împreună cu Fiul Meu la fel ca si atunci. Când El este batjocorit şi ridiculizat în public, pe scenă, in mass-media, mai ales din partea ateilor, plâng  lacrimi de amărăciune.
Când Il văd pe preţiosul Meu Fiu plângând pentru păcatele la care El este martor în fiecare zi,  plâng împreună cu El. Eu văd, simt şi retrăiesc suferinţa Lui pentru omenire.

Isus Cristos, Salvatorul omenirii a suferit pentru toţi. El iubeşte enorm intreaga omenire.

Voi face tot ceea ce pot şi tot ceea ce ştiu să îndeplinesc dorinţa Lui cea mai dragă, de a salva fiecare  suflet în parte de pe Pământ din ghearele celui rău.

Doar cand această misiune va avea reuşită voi putea să Mă bucur în pace de copiii Mei reunito in Noul Paradis.

Roagă-te copilul Meu ca toţi cei care se roagă pentru salvarea sufletelor să nu excludă nici macar un suflet.

Du-te acum în pace şi continuă aceasta misiune importantă pentru Fiul Meu iubit.

Eu te voi proteja în orice moment.

Iubita voastră Mamă
Regina Cerului

Dumnezeu Tatăl: Fiul Meu este trimis pentru a solicita  tronul Lui de drept


24  Decembrie,  2011  Sâmbătă 06:00 pm

Fiica Mea, precum i-am daruit lumii Salvatorul prima oara pentru a salva omenirea, acum sunt gata să-l trimit pe Fiul Meu, Isus Mântuitorul omenirii, încă o dată să salveze sufletele celor care nu se vor putea salva in alt mod.

Copiii Mei trebuie să înţeleagă semnificaţia amară şi dulce a sacrificiului care l-am făcut pentru omenire când l-am trimis pe Fiul Meu pentru prima oară.

Când am înţeles că singura cale să răscumpăr omenirea era să trimit un Salvator ştiam că nu  pot aştepta ca orice profet sau suflet ales să sufere un asemenea sacrificiu. Am decis prin a doua persoana a Divinitatii mele, ca voi trimite un Fiu să salveze omenirea. Aceasta era singura metoda eficientă de a zădărnicii planurile Satanei, arătând dragostea Mea  copiiilor Mei.

A-l vedea pe Fiul Meu cum creşte şi devine barbat a fost în acelaşi timp încântător şi dureros, ştiind ceea ce se afla înaintea Lui. Totuşi, datorita profundei mele dragoste pentru fiecare dintre copiii Mei, acesta a fost un sacrificiu îndurat de bunăvoie în scopul de a salva Familia Mea.

Acum că Avertismentul se apropie, Eu pregătesc lumea prin aceste mesaje Sfinte să-l primească pe Fiul Meu pentru a doua oară.

A Doua Venire a iubitului Meu Fiu este aproape copii. El este trimis pentru a-si revendica tronul Sau de drept, domnind ca Rege al Omenirii.

Acest eveniment glorios va fi spectaculos fiind partea finală a planului de a salva rasa umană de răul care există în lumea voastră. Satana va fi îndepărtat in scurt timp.Adepţii săi şi cei răi la inimă vor fi şocaţi şi consternaţi. Ei vor fi lăsaţi să facă o alegere în această etapă: ori îngenunchează şi cer Mila salvându-se, ori refuză acest mare cadou care le va fi prezentat.

Copiii Mei, uniţi-vă toţi şi nu vă temeţi ca veti fi batjocoriti. Duhul Sfânt vă va conduce şi veti fi protejaţi de Îngerii şi  Sfinţii din cer. Apostolii Mei, misiunea voastră este să mărturisiţi Cuvântul şi promisiunea Fiului Meu, care doreşte ca aceste mesaje să facă înconjurul lumii.

De asemenea prin rugăciunile voastre, păcătoşii pierduţi pot fi scoşi din braţele celui rău.

Copii, sunteţi în prima etapă a bătăliei finale. A doua voastră şansă pentru salvarea veşnică este dată prin Mila preţiosului Meu Fiu iubit. Nu pierdeţi această oportunitate. Alăturaţi-vă în Uniune cu Familia voastră din Cer pentru a-i salva pe fraţii şi surorile voastre de pe Pământ.

Bucuraţi-vă de acest Crăciun pentru că va fi o sărbătoare speciala, iar voi acum trebuie să ajutaţi ca sufletele să se pregătească pentru a Doua Venire a Fiului Meu; după ce va avea loc Avertismentul.

Vă iubesc pe toţi, copiii mei. Primiţi dragostea Mea. Îmbrăţişaţi-l pe Tatăl vostru Veşnic care va face totul posibil să vă conducă pe toţi în Noua Eră de Pace.

Dumnezeu Tatăl


Pe tot parcursul copilăriei Mele, Eu am știut Cine Eram

Joi, 12 decembrie 2013, 23:15


Mult iubita Mea fiică, pe măsură ce se apropie Ziua Mea de Naștere, doresc ca toți Creștinii, pretutindeni, să mediteze asupra motivului Nașterii Mele.

Nașterea Mea a fost planificată de Tatăl Meu din Prea Marea Sa Milostivire și deosebita Sa Iubire pentru Copiii Săi. Cel mai Mare sacrificiu al Lui Dumnezeu Tatăl a fost să îl trimită pe unicul Său Fiu născut din El, într-o lume nerecunoscătoare, plină de păcătoși care nu voiau să-L cunoască după voia Sa. Prin profeți, toate intervențiile au fost făcute in incercarea de a le întoarce inimile împietrite pentru a căuta Slava Sa. Dar ei s-au întors împotriva Sa și au ucis profeții care le dădeau Hrană pentru sufletele lor.

Trimițând în lume un copil inocent, pe Unicul Său Fiu, El s-a oferit pe Sine Însuși ca smerit slujitor al trupului omenesc, în fața celor care trebuiau să-L slujească pe Stăpânul lor. Astfel, Stăpânul a devenit Slujitor, în cea mai deplină formă a Smereniei. Totuși, El își iubea atât de mult copiii, încât era pregătit să facă orice pentru a-i recâștiga din înșelătoria și ispita satanei.

Pe tot parcursul copilăriei Mele, Eu am știut Cine Eram și ce se aștepta de la Mine. Am fost totodată foarte speriat și copleșit, pentru că eram conștient de Cine Eram și ce se așteapta de la Mine. Deoarece am fost om, am suferit de teamă. Am fost ușor de rănit. I-am iubit pe toți cei care cu care veneam în contact și Mă încredeam în toți pentru că îi iubeam. Nu am știut că ei Mă vor ucide, căci am crezut că venise Împărăția Mea. Au fost anumite lucruri ascunse Mie de către Tatăl Meu, care nu comunica cu Mine așa cum ați crede voi. În schimb, Eu primisem o anumită cunoaștere, după voia Tatălui Meu, legată de misiunea dată Mie de a aduce mântuirea tuturor.

Toate formele Intervenției Divine au fost făcute pentru a câștiga sufletele celor care credeau că știu Legile Tatălui Meu însă le răstălmăceau pentru a se potrivi propriilor lor dorințe și orgolii.

Eu am petrecut mulți ani trăind împreună cu preaiubita Mea Mamă și cu tatăl meu pamantesc, Sfântul Iosif, la fel ca oricare familie. I-am iubit foarte mult și am fost fericit. Am fost foarte apropiați iar Mama Mea a fost înzestrată cu Haruri speciale date ei prin Puterea Duhului Sfânt. Aceasta a însemnat că ea a știut exact ce presupunea Misiunea Mea. Ea a știut de greutățile cărora a trebuit să le fac față: Respingerea, Batjocura. Însă nici ea nu a știut că urma să fiu ucis.
După primii doi ani ai Misiunii Mele, în care petreceam douăzeci de ore pe zi predicând Adevărul, am realizat că opoziția față de Mine creștea. Toți cei care auziseră Cuvântul Meu au fost atenți la el chiar și când nu înțelegeau exact ce încercam să le spun. Mulți, care au acceptat faptul că Eu le spuneam Adevărul, au considerat că este dificil să Mă urmeze, din cauza batjocurii pe care au avut-o de îndurat. În orice caz Dușmanii Mei nu au putut să Mă ignore. Eu am fost subiectul multor dispute, controverse și divergențe.

Ei au răspândit minciuni groaznice despre Mine, inclusiv despre Moralitatea Mea, Integritatea Mea Mintală și Intențiile Mele.Totuși nu au putut ignora ceea ce Eu am făcut, ce am zis și ce le-am spus despre Împărăția Tatălui Meu. Am fost trădat de cei care M-au iubit însă cărora le-a lipsit curajul de a Mă urma.

Prin Harul Tatălui Meu, Eu am îndurat toată aceasta Suferință până când în final totul Mi-a devenit limpede. Am știut atunci că ei nu Mă vor accepta. Spre sfârșit Am știut Adevărul, însă am știut în același timp am stiut că nu pot renunța. Și astfel, prin cel mai mare act de smerenie, Dumnezeu, prin Unicul Său Fiu, a devenit o Victimă și a permis omului să îi provoace o groaznică suferință, biciuire și moarte violentă. Acestea toate, care în ochii satanei păreau acte de lașitate din partea Mea, l-au făcut să se îndoiască că Eu aș fi defapt, cu adevărat, Fiul omului. Și astfel, el a fost înșelat. Satana, prin urmare, nu a putut contracara acest mare act de smerenie pentru că nu a putut să Mă ispitească. Când Eu am acceptat moartea precum o victimă tăcută, plină de iubire pentru omenire, el, satana, nu a putut concura cu acest fapt pentru că el nu are nici un pic de smerenie. Așa că, Eu am mers la moarte de bună voie și cu o dorință arzătoare de a salva sufletele și de a lăsa lumii moștenirea Vieții Veșnice. Însă Împărăția Mea a rămas în mare parte sub dominația satanei. Oricum, sufletele au știut Adevărul.

Pentru a Mă asigura că omenirea înțelege Adevărul, Eu Vin acum să Îmi revendic Împărăția Mea. Făcând aceasta am atras asupra Mea mânia satanei. Planurile lui de a ascunde Adevărul sunt elaborate și sofisticate. Viclean, el s-a infiltrat în Biserica Mea, ca o ultimă încercare de a îndepărta de la Mine sufletele după care am venit. Sufletele, care au de drept Împărăția Glorioasă pe care le-am promis-o. De această dată, el nu va mai câștiga. Dar multe suflete vor fi înșelate și ca atare vor fi îndepărtate de la Cel Mai Mare Dar dat omenirii de către Preaiubitul Meu Tată. Să trăiți o viață veșnică în Gloria lui Dumnezeu, cu un trup și un suflet perfecte.Acesta este dreptul vostru, al tuturor. Nu îl irosiți lăsându-vă orbiți în fața Adevăratului Cuvânt al Lui Dumnezeu.

Al vostru Isus


Mama Mântuirii: Pentru a-L sluji pe Fiul meu cu adevărat, voi trebuie mai întâi să-L iubiți. Pentru a-L iubi pe Fiul meu trebuie mai întâi să-L cunoașteți.


Sâmbătă, 21 iunie 2014, 15:40

Draga mea copilă, eu mi-am trăit viața pe Pământ prin Fiul meu, Isus Cristos. Sufletul meu a fost creat în Cer de către Tatăl, Dumnezeu cel Preaînalt, și nașterea mea a fost un Dar extraordinar oferit omenirii. Eu am fost trimisă de Dumnezeu cu unicul scop de a-l aduce pe lume pe mult așteptatul Mesia. Nașterea Fiului meu a fost miraculoasă și, din clipa în care El a respirat prima oară, singura mea dorință a fost să-L slujesc în toate.

L-am adorat pe Fiul meu și L-am recunoscut cu mare venerație. Purtarea Sa minunată, dumnezeiască, a ieșit repede în evidență, la trei luni de la nașterea Sa. Zâmbetul Său era strălucitor chiar dacă El era încă atât de mic; Ochii Săi albaștri pătrunzători aveau o extraordinară profunzime și maturitate. Eu am știut că eram acolo pentru a-L sluji în toate modurile, însă El mi-a arătat o mare Iubire încă de la cea mai fragedă vârstă. Această Iubire nu a fost doar iubirea pe care fiecare copil o are pentru mama lui; a fost mult mai mult de atât. El m-a liniștit, mi-a mângâiat fața ori de câte ori deveneam neliniștită în legătură cu pericolele pe care le aveam de înfruntat eu și soțul meu, Sfântul Iosif.

După fuga în Egipt, îmi era greu să mă liniștesc ramanand în alertă față de orice eventuală amenințare sau pericol, asta însemnând că dormeam doar câteva ore pe noapte. Chiar și înainte ca Fiul meu să se facă cunoscut mi-au fost foarte clare pericolele cu care El urma să se confrunte în viitor. Mâinile Lui se întindeau mereu spre oameni cu iubire și prietenie. Băiat fiind, El îi atrăgea pe mulți, chiar dacă aceștia habar nu aveau Cine era El. Atrăgea deasemenea și critici nejustificate din partea prietenilor sau a persoanelor pe care le cunoștea. A fost hărțuit și luat in râs , și eu de asemenea am fost umilită de mulți. Prezența lui Dumnezeu i-a atras spre mica noastă familie și pe cei buni și pe cei cu sufletele întunecate, încă din ziua nașterii Fiului meu. Iubirea mea pentru El a fost foarte puternică. L-am iubit pentru Cine era El, însă l-am iubit de asemenea și ca Mamă, și această iubire dăinuie și azi.

Într-un fel eram exagerat de protectoare cu Fiul meu, și am fost îngrozită când L-am pierdut pe drumul de întoarcere din Ierusalim. Am resimțit pierderea în fiecare părticică a ființei mele și nu m-am putut liniști până când nu L-am găsit. În acea zi, când L-am aflat discutând și predicând vârsnicilor în Templu, mi-am dat seama că începând din acel moment eu trebuia doar să-L slujesc și să fiu supusă oricărei dorințe a Lui.

Pentru a-L sluji pe Fiul meu cu adevărat, voi trebuie mai întâi să-L iubiți. Pentru a-L iubi pe Fiul meu trebuie mai întâi să-L cunoașteți. A-L cunoaște pe Fiul meu înseamnă a studia Cuvântul Său și a întelege ceea ce le-a spus El discipolilor Lui cât timp a fost pe pământ. Numai prin Cuvântul Său puteți să ajungeți să-L cunoașteți pe Isus Cristos. Dacă acceptați Cuvântul Său Sfânt, atunci puteți să-L slujiți. Nu puteți să-L slujiți fără să onorați Cuvântul Său sau fără să faceți tot ceea ce El va învățat. Ascultarea față de Cuvântul lui Dumnezeu este esențială dacă doriți să trăiți ca adevărați Creștini. Dacă predicați Cuvântul Său atunci trebuie să și puneți în practică ceea ce Fiul meu a predicat – să vă iubiți unii pe alții.Să faceți celorlalți ceea ce ați dori să vi se facă vouă; să-L slăviți pe Dumnezeu prin Sfintele Sacramente, așa cum v-a învățat El.


Niciodată nu trebuie să-i impuneți lui Dumnezeu dorința voastră de modificare a Cuvântul Său, pentru că nu aveți acest drept. Supunerea față de Fiul meu poate fi obținută numai dacă rămâneți ascultători Învățăturilor Sale. Mergeți în pace, iubiti-l si slujiti-l pe Domnul.

Mama voastră preaiubită

Mama Mântuirii





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu