luni, 28 noiembrie 2016

Coronita Unitatii (Isus Regele Tuturor Natiunilor)



Coroniţa Unităţii este o serie de rugăciuni care se recită pe boabele unui rozar obişnuit. Isus a spus: „ Promit să dau acestei Coroniţe a Unităţii o mare putere asupra Sfintei Mele Inimi Rănite, când este spusă cu credinţă şi încredere, pentru a vindeca rănile poporului Meu...”

Intenţiile:

Isuse, Te invoc ca Rege al Tuturor Naţiunilor, implor Inima Ta Regească, prin această Coroniţă a Unităţii pe care Tu Însuti, Domnul nostru ne-ai dăruit-o. Prin rugăciunea noastra i-ţi cerem integritate spirituală şi vindecarea sufletelor noastre, unirea voinţei noastre cu Voinţa lui Dumnezeu, vindecarea familiilor noastre, a prietenilor şi duşmanilor noştri, a relaţiilor noastre, a ordinelor religioase, comunităţilor, ţărilor şi naţiunilor lumii. Te rugăm pentru unitate în interiorul Bisericii Tale, sub conducerea Sfântului Părinte!

Rugaţi-vă pe fiecare din boabele mari înaintea celor cinci decade:

Dumnezeule Tatăl nostru Ceresc, prin Fiul Tău Isus, al nostru Mare Preot Jertfit, Profet Adevărat şi Rege Suveran, revarsă asupra noastră puterea Duhului Tău Sfânt şi deschide inimile noastre. În marea Ta Îndurare, prin mijlocirea maternă a Binecuvântatei Fecioare Maria, Regina noastră, iartă mulţimea păcatelor noastre, vindecă-ne rănile şi reînnoieşte-ne inimile în credinţa, pacea, iubirea şi bucuria Împărăţiei Tale, ca să fim uniţi în Tine!

Rugaţi-vă pe cele zece bobiţe mici ale fiecăreia dintre cele 5 decade:

În marea Ta Îndurare, iartă-ne păcatele, vindecă-ne rănile şi reînnoieşte-ne inimile ca să fim uniţi în Tine!

Încheiaţi Coroniţa cu următoarele rugăciuni:

Ascultă, O Israel! Domnul Dumnezeul nostru este Singurul Dumnezeu!
O, Isuse, Rege al Tuturor Naţiunilor, fie ca Domnia Ta să fie recunoscută pe pământ!
Marie, Maica noastră şi Mijlocitoarea tuturor harurilor, roagă-te şi mijloceşte pentru noi, copiii tăi!
Sfinte Mihail, Mare Prinţ şi Apărător al poporului lui Dumnezeu, vino cu Sfinţii Îngeri şi cu Sfinţii şi ne ocroteşte! Amin.

Isus a promis multe vindecări spirituale, fizice, emoţionale şi psihice acelora care se roagă această rugăciune, dacă este în beneficiul mântuirii lor şi în acord cu Voinţa Sa Sfântă. Unitatea şi Unirea în Duh a fost rugăciunea Sa proprie pentru omenire şi pentru Biserica Sa („ca toţi să fie una”, Ioan 17), ultimul Sau Testament înainte de a-si da Viaţa ca Mântuitor al omenirii.”Aşa cum Eu sunt Una cu Tatăl şi cu Duhul Sfânt, Voinţa mea este ca întreaga omenire să fie Una în Mine, pentru ca o singură Credinţă, o singură turmă şi un singur Păstor să fie adunate sub Regalitatea Mea Suverană ca Domn!”

„ Eu, Isus, Fiul lui Dumnezeu Cel Preaînalt..promit că voi ţine Sceptrul Meu Regesc asupra sufletelor care se roagă această Coroniţă a Unităţii, şi le voi acorda milostivire, iertare şi protecţie în timpuri cu vreme năprasnică şi epidemii. Eu extind această promisiune nu numai asupra voastră ci şi asupra celor pentru care vă rugaţi. Voi ocroti aceste suflete de orice rău sau pericol, spiritual sau fizic, care ameninţă sufletul, mintea şi trupul lor şi le voi înveşmânta în însăşi Mantia Mea a Milostivirii Regeşti.”



NOVENA

Coroniţa Unităţii poate fi spusă şi ca o novenă, nouă zile la rând, sau ca novenă spusă de nouă ori pe parcursul unei zile, din oră în oră, în nouă ore consecutive. Isus a spus: „ Faceţi o novenă cu Coroniţa Unităţii către Mine iar Eu voi răspunde rugăciunilor voastre rapid şi cu putere, potrivit Voinţei Mele Preasfinte şi Suverane.”

… Eu vin din nou să vă învăţ şapte intenţii, câte una pentru fiecare zi a săptămânii, pentru care vă rog să oferiţi Coroniţa Unităţii. După efectuarea intenţiei veţi adăuga inteţia specială:

Duminica - În această zi, închinată Tie Isuse, primeste rugăciunea noastra pentru Sfânta Ta Biserică de pe pământ, Biserica militantă şi în mod special pentru Vicarul Tau, Papa, pentru toţi cardinalii, episcopii şi preoţii, pentru ca împreună cu credincioşii să fie una în Tine, aşa cum Tu esti Una cu Tatăl şi cu Duhul Sfânt.(„ Eu sunt în Tatăl Meu, iar voi în Mine şi Eu în voi.” (Ioan 14:20)

Luni - În acastă zi oferim Coroniţa Unităţii pentru sărmanele suflete din Purgator, pentru Biserica Suferindă. Ne rugăm pentru alinarea şi eliberarea lor, pentru a putea intra cât mai curând în Împărăţia Ta şi pentru a domni veşnic cu Tine. „ Să intrăm în locuinţa lui, să ne prosternăm înaintea scăunelului picioarelor sale! (Psalmi 132:7).

Marţi - În acastă zi oferim Coroniţa Ta pentru cei care propovăduiesc devoţiunea Ta ca Isus, Rege al Tuturor Naţiunilor. („Aceste suflete sunt foarte speciale în faţa Mea, şi lor le voi da să cunoască în Rai tainele Iubirii Mele într-un mod special. Ei vor împărtăşi în mod lăuntric slava Regalităţii Mele. Bucuria va fi a lor pe măsură ce vor fi martorii subjugării tuturor duşmanilor Mei. Ei vor domni veşnic cu Mine, Regele şi Domnul lor. „Ridică-te, luminează-te, căci lumina ta vine şi slava Domnului răsare deasupra ta!” (Isaia 60:1) . Binecuvântarea Mea asupra voastră şi asupra celor pe care îi iubiţi.”)

Miercuri - În acastă zi ne rugăm Milostivirii Tale Regeşti pentru toţi cei care suferă deznădăjduiţi în aceste zile de pe urmă, pentru acele suflete care sunt biruite în minte, trup şi suflet de întunericul care învăluie în prezent lumea, de întunericul păcatului ce mistuie naţiunile în care materialismul şi egoismul fac ca sufletele să fie surde la sunetul Glasului Tău, şi le orbesc ochii ca să nu vadă Lumina Adevărului. Tu eşti Adevărul! Tu eşti Lumina! Tu eşti Calea pentru toate sufletele, pentru toate naţiunile. Ne rugăm ca acest mare număr de suflete să nu cedeze ispitei de a deznădăjdui.

Joi - În acastă zi oferim Coroniţa Unităţii pentru o mai mare devoţiune către Tine Isuse, Rege al Tuturor Naţiunilor, în Sfânta Euharistie. Lumina care luminează lumea sufletelor, ce luminează naţiunile, se revarsă din Sfânta Euharistie. Tu esti cu noi! Venim la Tine Isuse! În acastă zi Tu ai instituit Taina Sfintei Euharistii. Ne rugăm ca sufletele să Te cinstească în Preasfântul Sacrament, pentru că acolo unde este adorată Prezenţa Ta reală, harurile abundă! („ Căci aşa vorbeşte Domnul Dumnezeul meu: Voi sta liniştit şi voi privi din locuinţa mea ca dogoarea fierbinte de la lumina soarelui, ca norul de rouă în arşiţa secerişului. (Isaia 19: 4) Iubiţi-Mă în Sacramentul Meu de Iubire!”)

Vineri - În acastă zi oferim Coroniţa Unităţii pentru o adevărată căinţă de păcate în toate sufletele. Fie ca sufletele să caute şi să obţină marea Ta Milostivire, prin iertarea păcatelor lor în Sfânta Taină a Spovedaniei.(„ Nu au nevoie de medic cei sănătoşi, ci bolnavii. Nu am venit să îi chem pe cei drepţi, ci pe cei păcătoşi.” (Marcu 2:17) Aceasta este ziua în care Mi-am dat viaţa pentru mântuirea tuturor. Fie ca Pătimirea şi Moartea Mea să nu mai fie în zadar pentru un număr de suflete. Iată! Regele Slavei atârnat pe o cruce. Toată frumuseţea Sa Dumnezeiască este atinsă, ascunsă. Totul din dragoste pentru voi, copiii Mei.)

Sâmbătă - În acastă zi oferim Coroniţa Unităţii pentru proclamarea dogmei Mariei, Mijlocitoarea tuturor harurilor şi Co-Răscumpărătoare. („Sfânta Mea Mamă va primi această cinste din partea Bisericii Mele. Este Voinţa Mea. Şi aşa va fi. „... iată, acestea sunt scrise în cartea cronicilor marii sale preoţii...” (1Macabei 16:24) Această dogmă va deveni o mare lumină pentru naţiuni şi va inaugura Era de Pace. Duşmanul este furios la perspectiva acestei dogme şi luptă cu ferocitate pentru a o împiedica. Legiuni de demoni sunt însărcinate cu distrugerea aceastei lucrări, atât de frică le este de Maria, Femeia din Apocalipsă. Porţile iadului nu vor birui Voia Mea Sfântă. Amin, amin, aşa spun Eu, şi aşa va fi. Căci EU SUNT, Cel Veşnic, Unul, Domnul tuturor.”Ei vor duce război împotriva Mielului, dar Mielul îi va învinge pentru că este Domnul domnilor şi Regele regilor şi cei care sunt împreună cu El sunt chemaţi, aleşi şi credincioşi”. (Apocalipsa 17:14) Binecuvântarea Mea pentru voi.

Nota: La toate intenţiile generale se pot adauga intenţii personale pe care le aveti în inima voastra şi pentru care oferiti coroniţa. Domnul nostru revarsă haruri uriaşe cu puterea Duhului Său Sfânt prin această Coroniţă a Unităţii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu