luni, 28 noiembrie 2016

Consacrare la Sfanta Fecioara, Litania in cinstea lui Isus Regele tuturor natiunilor, Binecuvantarea speciala


Isus a cerut celor care îmbrăţişează această devoţiune să se consacre pe ei înşişi Mamei Sale, `Maria, Mijlocitoarea Tuturor Harurilor`. Slujitoarea Sa a consemnat cuvintele spuse de Isus:

„Mult iubita Mea fiică, Domnul Dumnezeul Tău vine la tine pentru a-ţi da un mesaj de mare importanţă. Eu doresc ca sufletele care îmbrăţişează devoţiunea la `Isus, Regele Tuturor Naţiunilor`, să facă o consacrare specială la Preasfânta Mea Mamă, sub titlul ei de `Maria, Mijlocitoarea Tuturor Harurilor` , titlu pe care am dorit să i-l acord, în marea Mea Iubire pentru ea. Oamenii TREBUIE să recunoască rolul ei indispensabil ca Mijlocitoare, Canalul tuturor Harurilor Mele pentru omenire. Numai atunci când această dogmă va fi proclamată oficial de Biserica Mea se va întrona, cu adevărat, Împărăţia Mea pe pământ!” (Jurnal 239)

Maica noastră a apărut apoi lângă Domnul nostru Isus Cristos şi a spus: „Fiică, să ştii că eu am obţinut această rugăciune pentru copiii mei de la Inima Fiului meu Dumnezeiesc.”

Apoi Isus a revelat Rugăciunea de Consacrare la Maria, Mijlocitoarea Tuturor Harurilor:

O, Marie, Preasfântă şi Neprihănită Maică a Lui Dumnezeu, a lui Isus, Marele nostru Preot Jertfit, Profet Adevărat şi Rege Suveran, eu vin la tine, ca la Mijlocitoarea Tuturor Harurilor, pentru că aceasta eşti tu, cu adevărat! O, Fântână al Tuturor Harurilor! O, cel mai Frumos Trandafir! Izvor Preacurat! Canal Sfânt prin care se revarsă asupra noastră toate Harurile lui Dumnezeu! Primeşte-mă, Preasfântă Mamă! Prezintă-mă Preasfintei Treimi pe mine şi toate nevoile mele! Purifică şi sfinţeşte cererile mele. Fă-le plăcute în faţa lui Dumnezeu, oferă-I-le prin mâinile tale, ca ele să se întoarcă la mine, prin tine, ca Haruri şi binecuvântări! Eu mă dăruiesc şi mă consacru ţie, Marie, Mijlocitoarea Tuturor harurilor, pentru ca Isus, Unul şi Adevăratul Mijlocitor, care este Regele Tuturor Naţiunilor, să domnească în fiecare inimă. Amin.

Isus a mai dat şi acest frumos mesaj:

„Copiii Mei, Eu doresc pentru voi doar pace şi fericire! Preasfânta Mea Mamă v-a implorat în repetate rânduri!...Şi ea încă vă imploră.....Copii, ascultaţi-o pe Mama voastră Cerească! Există oare o ambasadoare mai tandră şi mai iubitoare decât propria Mea Mamă? Vedeţi, copiii Mei, dacă aş fi venit în toată Slava şi Puterea Mea, înainte ca Preasfânta Mea Mamă să vină la voi cu o mare tandreţe şi blândeţe, voi nu aţi fi putut îndura aceasta din cauza fricii care v-ar fi cuprins. Copiii Mei, timpul a sosit! Domnul vostru vine la voi cu mare Slavă şi Putere! Preasfânta Mea Mamă a pregătit Calea Mea, cu cea mai mare grijă. Copiii Mei, datoraţi foarte, foarte mult, Mamei voastre Cereşti!”

LITANIA ÎN CINSTEA LUI ISUS, REGE AL TUTUROR NAŢIUNILOR

Isus a spus slujitoarei Sale: „Eu promit că cei care se vor ruga această Litanie în cinstea Mea vor muri în braţele Mele, cu zâmbetul Meu asupra lor. Înaintea morţii lor Eu Însumi voi apărea acestor suflete ca Rege al Tuturor Naţiunilor. “

Răspunsurile Litaniei sunt indicate cu litera „R” şi se adaugă după fiecare invocaţie.

Doamne, miluieşte-ne!
Cristoase, miluieşte-ne!
Doamne, miluieşte-ne!
Dumnezeu, Tatăl nostru Ceresc, care ai întărit Tronul Fiului Tău pentru veşnicie,
R: ai milă de noi!
Dumnezeu Fiule, Isuse, Marele nostru Preot Jertfit, Profet Adevărat şi Rege Suveran, *
Dumnezeu Duhule Sfânt, ce Te reverşi asupra noastră pentru a ne reînnoi neîncetat, *
Sfântă Treime, Trei Persoane într-un singur Dumnezeu în Frumuseţea Unităţi Tale Veşnice, *
O, Isuse, Regele nostru Veşnic, R: Domneşte în inimile noastre! (*)
O, Isuse, Rege Preamilostiv, *
O, Isuse, care ne întinzi Sceptrul de aur al Milostivirii Tale, *
O, Isuse, din a cărui Mare Îndurare am primit Sacramentul Spovezii,*
O, Isuse, Rege iubitor, Care ne dăruişti harul Tău vindecător, *
O, Isuse, Regele nostru Euharistic, *
O, Isuse, Rege prevestit de profeţi, *
O, Isuse, Rege al Cerului şi al Pământului, *
O, Isuse, Rege şi Conducător al Tuturor Naţiunilor, *
O, Isuse, Desfătarea Curţii Cereşti, *
O, Isuse, Rege preamilostiv faţă de supuşii Tăi, *
O, Isuse, Rege de la Care provine toată Autoritatea, *
O, Isuse, în Care, cu Tatăl şi cu Duhul Sfânt, suntem Una, *
O, Isuse, Rege al cărui Regat nu este din această lume, *
O, Isuse, Rege a Cărui Inimă Sfântă arde de iubire pentru întreaga omenire, *
O, Isuse, Rege Care Eşti Începutul şi Sfârşitul, Alfa şi Omega, *
O, Isuse, Care ne-ai dat-o pe Maria, Regină, pentru a fi Mama noastră dragă, *
O, Isuse, Rege Care vei veni pe norii Cerului cu Putere şi Mare Slavă, *
O, Isuse, Rege de al Cărui Tron ne apropiem cu încredere, *
O, Isuse, Rege cu adevărat prezent în Preasfântul Sacrament, *
O, Isuse, Rege care ai făcut-o pe Maria Mijlocitoarea Tuturor Harurilor, *
O, Isuse, Rege care ai făcut-o pe Maria Co-Mântuitoare, Partenera Ta în planul de Mântuire*
O, Isuse, Rege Care doreşti să ne vindeci de toate dezbinările şi lipsa de unitate, *
O, Isuse, Rege rănit de indiferenţa lumii, *
O, Isuse, Rege Care ne dăruieşti mângâierea Iubirii Tale, cu care să consolăm Inima Ta Rănită, *
O, Isuse, Rege Care eşti Marele EU SUNT din noi, Izvorul Bucuriei Pure, *
Isuse, Rege al Tuturor Naţiunilor, Adevăratul Stăpân al tuturor puterilor pământeşti, R: îngăduie-ne să Te slujim!(*)
Isuse, Rege al Tuturor Naţiunilor, Care supui sub picioarele Tale puterile iadului, pentru totdeauna,*
Isuse, Rege al Tuturor Naţiunilor, Lumină mai presus de orice lumină, Care ne luminezi în întunericul ce ne înconjoară,*
Isuse, Rege al Tuturor Naţiunilor, a cărui Milostivire este atât de Mare încât îmblânzeşte pedepsele pe care le merităm pentru păcatele noastre, *
Isuse, Rege al Tuturor Naţiunilor, recunoscut de Magi ca Adevăratul Rege,*
Isuse, Rege al Tuturor Naţiunilor, Singurul Remediu pentru o lume atât de bolnavă, *
Isuse, Rege al Tuturor Naţiunilor, Care binecuvântezi cu Pace acele suflete şi naţiuni ce Te recunosc ca Rege Adevărat, *
Isuse, Rege al Tuturor Naţiunilor, Care cu Milostivire ne trimiţi pe Sfinţii Tăi Îngeri să ne ocrotească,*
Isuse, Rege al Tuturor Naţiunilor, Care L-ai pus pe Sfântul Arhangel Mihail, Prinţ al Oştirilor Cereşti, *
Isuse, Rege al Tuturor Naţiunilor, Care ne înveţi că a domni înseamnă a sluji, *
Isuse, Rege al Tuturor Naţiunilor, Judecătorul Drept Care va separa pe cei răi de cei buni, *
Isuse, Rege al Tuturor Naţiunilor, înaintea Căruia toţi genunchii se vor pleca, *
Isuse, Rege al Tuturor Naţiunilor, a Cărui Împărăţie este veşnică, *
Isuse, Rege al Tuturor Naţiunilor, Mielul Care ne va fi Păstor, *
Isuse, Rege al Tuturor Naţiunilor, Care, după ce vei distruge orice altă suveranitate, autoritate şi putere, vei preda Împărăţia Dumnezeului şi Tatălui Tău,
Isuse, Rege al Tuturor Naţiunilor, a Cărui Domnie este fără de sfârşit, *
Isuse, Rege al Tuturor Naţiunilor, a Cărui Bunătate faţă de noi este de neclintit şi a Cărui Fidelitate durează veşnic, *

Veşnice Părinte, Care ni L-ai dat pe Fiul Tău Unul Născut, să fie Mântuitorul nostru, Unul Mijlocitor Adevărat şi Rege Suveran, R: Te lăudăm şi Îţi mulţumim! (*)
Isuse, Iubitorule de oameni, Rege Suveran, Care din Iubire Te-ai umilit pentru noi, luând chip de slujitor, *
Duhule Sfinte, a Treia Persoană a Preasfintei Treimi, Iubire a Tatălui şi a Fiului, Care ne sfinţeşti şi ne dai Viaţă, *

Marie, Regina şi Mama noastră, care mijloceşti la Isus în numele nostru,roagă-te pentru noi.
Marie, Regina şi Mama noastră, prin care vin la noi toate Harurile, roagă-te pentru noi.
Maria, Regina şi Mama noastră, Giuvaer nepereche al Sfintei Treimi, roagă-te pentru noi.
Sfinţi Îngeri şi Sfinţi ai Regelui nostru Dumnezeiesc, vă iubim, rugaţi-vă pentru noi şi ocrotiţi-ne.

BINECUVÂNTAREA SPECIALĂ

Binecuvântarea Specială a lui Isus, Rege al Tuturor Naţiunilor, a fost revelată de către Maica noastră atunci când ea a apărut „mamei spirituale” a slujitoarei lui Isus. Maica noastră Îl ţinea în braţe pe Pruncul Isus care scotea trandafiri, unul câte unul, din Inima Sa Sfântă, îi săruta şi-i ducea la buzele Mamei Sale. Maica Domnului îi săruta pe fiecare, îi lua din mâinile lui Isus, îi atingea de Inima ei, apoi îi dădea „maicii spirituale”, care punea fiecare trandafir în Inima Neprihănită a Sfintei Fecioare. De acolo, trandafirii erau împărţiţi oamenilor din toate naţiunile, din toate timpurile – miliarde şi miliarde de trandafiri. Trandafirii sunt Harurile Binecuvântării Speciale, iar trecerea Harurilor de la Isus la Maria, iar apoi către copiii ei, ilustrează rolul Maicii Domnului ca Mijlocitoare a Tuturor Harurilor.

Pentru a da Binecuvântarea Specială:

Binecuvântarea Specială poate fi transmisă prin rugăciune, de către oricine, către orice altă persoană, sau la distanţă. Dacă se transmite personal, puneţi mâinile voastre pe capul persoanei respective, cu degetul vostru mare de la mâna dreaptă pe fruntea sa. Dacă se face la distanţă, puneţi mânile peste, sau în direcţia persoanei sau a grupului de persoane şi rugaţi-vă astfel:

Fie ca Domnia lui Isus, Rege al Tuturor Naţiunilor, să fie recunoscută în inima ta!
Fie ca Domnia lui Isus, Rege al Tuturor Naţiunilor, să trăiască în inima ta!
Fie ca Domnia lui Isus, Rege al Tuturor Naţiunilor, să fie dată prin inima ta altor inimi!
Pentru ca Domnia lui Isus, Rege al Tuturor Naţiunilor, să fie trăită în fiecare inimă, în lumea întreagă.
Eu cer această Binecuvântare Specială, prin Maica noastră, Mijlocitoarea Tuturor Harurilor, care în calitatea sa de Regină şi Mamă a Tuturor Naţiunilor, a obţinut-o pentru tine, ca un Har extraordinar, de la Preasfânta Inimă a Dumnezeiescului ei Fiu, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh. Amin.

Cu degetul mare, faceţi semnul crucii pe fruntea persoanei, sau cu mâna faceţi semnul crucii în direcţia ei (dacă este vorba despre o persoană aflată la distanţă - n.r.).

Darurile Binecuvântării Speciale sunt:

1.Darul de a primi, a înţelege şi a trăi Cuvântul lui Dumnezeu din Sfânta Scriptură;
2.Darul intimităţii cu Isus, cu Maria şi cu toate sufletele care sunt părtaşi în Trupul lui Cristos;
3.Darul de a cunoaşte tainele Iubirii lui Dumnezeu.

De asemenea, Binecuvântarea aduce vindecări sufleteşti şi trupeşti precum şi unitatea Trupului lui Cristos, care este Biserica.
Isus doreşte ca toţi să primească Harurile acestei Binecuvântări Speciale Regeşti. Spuneţi-o pentru familia voastră, pentru prietenii voştri, pentru preoţii voştri, pentru toţi cei care s-auîndepărtat de Dumnezeu, pentru bolnavi şi muribunzi şi pentru oricine care are nevoie de Îndurarea lui Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu