luni, 9 septembrie 2024

Rugăciune pentru a salva 1000 de suflete

Domnul Isus i-a dat Mariei-Julie, în data de 3 Septembrie 1925, o cale foarte simplă de a salva 1000 de suflete, de fiecare dată când primim Sfânta Împărtășanie:

Spune-le să se odihnească minute în Inima Mea, care bate din iubire. Gândiți-vă la Mine, prin aceste cuvinte simple:


„Îți mulțumesc, Preaiubitul meu! Tu trăiești în mine, iar eu trăiesc în Tine.”


Veți vedea dulceața pe care o veți primi și felul în care mă veți consola.

Cereți-mi în acele 5 minute, convertirea a 1000 de suflete. Va fi o mare bucurie pentru Tatăl Meu Dumnezeiesc și pentru Cer.

Și eu vă cer același favor. Voi fi acolo, înlăuntrul Vostru, în aceea bunătate infinită și splendoare a cerurilor. Gândiți-vă la Mine, doar 5 minute. Doar 5 minute, gândiți-vă la Mine și cereți-mi mântuirea sufletelor.

Inima Mea Dumnezeiască se va umple de bucurie la primirea acestei cereri a harurilor și o voi îndeplini.

Pentru a obține întreaga carte din care a fost preluată această rugăciune, în format pdf., gratuit, accesați link-ul: 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu