luni, 11 martie 2024

Rugăciuni zilnice

Consacrare la Duhul Sfânt


Duhule Preasfânt, mă consacru ție în acest moment prezent. Deschide-mi inima către inspirațiile tale. Luminează-mă ca să fac Voința Sfântă a lui Dumnezeu. Amin.


Rugăciune zilnică de oferire a crucilor trecute


Isuse, îți dăruiesc cu iubire, toate crucile din trecutul meu. Amin.


Rugăciune zilnică de acceptare necondiționată a Voinței Divine


Tatăl meu și Dumnezeul meu, odată cu începerea acestei zile, îți cer harul de a accepta Voința Ta Divină necondiționat, în fiecare moment prezent. Amin.


Rugăciune zilnică pentru a transforma întreaga zi în rugăciune


Tată Ceresc, îți ofer toate întâmplările acestei zile ca o rugăciune. Sunt foarte fericit, Părinte, deoarece știu că vei fi alături de mine la fiecare pas și îmi vei înlesni luptele și frustrările și îmi vei face poverile mele mai ușoare. Îți mulțumesc Tată. Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu