joi, 6 iunie 2024

Consacrare la Inima Tatălui Ceresc

Sursa:

www.movingheartfoundation.com/SacredHeartOfGodTheFatherConsecrationTo.htm


Tatăl nostru care ești în Cer, mă apropii de Tronul Tău și îți cer să-mi dăruiești harul de a mă ascunde în Inima Ta Preasfântă. Îți promit să te iubesc și să te ador cu toată inima și cu tot sufletul meu. O, Tată Atotputernic, iubește-mă și permite-mi să te iubesc, ca și eu să fiu una cu Voința Ta Preasfântă. Tu, Dumnezeul meu, ești Creatorul Meu și Tatăl Milostivirii și al Iubirii și în Tine eu îmi pun încrederea, pentru ca iubirea Ta să devină a mea, iar Voința Ta să devină voința mea și astfel să trăiesc și să împlinesc Voința Ta, nu doar în lumea aceasta, ci și în următoarea. O, Preamilostivă și Iubitoare Inimă a Tatălui Ceresc, te iubesc și mă încred în Tine, prin Fiul Tău, Isus Cristos. Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu